SZERETNÉL NAGYKER ÁRAKON VÁSÁROLNI?

Szeretnél nagyker árakon szolárium krémet és tisztítószereket beszerezni? 
Teendőid: Regisztráld vállalkozásod hozzánk cégnévvel és adószámmal!
Értesítünk regisztrációd elfogadásáról.

Általános Szerződési Feltételek

Érvényes: 2023. 12. 24.

A dokumentum nem elolvasása, annak nem ismerete nem mentesít a következmények alól!

Kérjük, amennyiben vásárlója, illetve aktív felhasználója kívánsz lenni webáruházunknak, figyelmesen olvasd el az Általános Szerződési Feltételeinket, és kizárólag abban az esetben vedd igénybe szolgáltatásainkat, amennyiben minden pontjával egyetértesz és kötelező érvényűnek tekinted magadra nézve. Jelen dokumentum magatartási kódexre nem utal, nem kerül iktatásra, kizárólag elektronikus formában kerül megkötésre, későbbiekben nem kereshető vissza, így online adásvételi szerződés jön létre.

A webáruház működésével, megrendelési, és szállítási folyamatával kapcsolatban felmerülő kérdések esetén a megadott elérhetőségeken rendelkezésére állunk!

A szerződés lényeges tulajdonságai az alábbiak szerint határozhatóak meg:

1. Üzemeltetői adatok, információk
2. Megvásárolható termékek, szolgáltatások köre
3. A kínált termékek kategória besorolása:
4. Rendelési információk
5. A megrendelések feldolgozása
6. Rendelés menete
7. Fizetési módok
8. Házhoz szállítás, információk
9. Szállítási díjak
10. Felhívás a csomagok átvételével kapcsolatosan
11. A kellékszavatosságról, a termékszavatosságról és a jótállásról szóló tájékoztató
12. Elállási jog gyakorlásáról
13. Egyéb rendelkezések, információk
14. Elállási nyilatkozat minta

1. Üzemeltetői adatok, információk

Cégnév: Szolárium Szerviz Kft.
Székhely, telephely, panaszkezelés: 6724 Szeged, Kossuth Lajos Sgt. 109.

Adószám: 14421309-2-06
Cégjegyzékszám: 06-09-012843
Kibocsájtó cégbíróság, okmányiroda: Csongrád Megyei Bíróság mint Cégbíróság 2007. 09. 01. (6722 Szeged, Tábor u. 4.)
Képviselő/kapcsolattartó: Lakatos Gábor
Szerződés nyelve: Magyar
Elektronikus levelezési cím: szolariumszerviz@gmail.com
Telefonos elérhetőség: +36203928638
Személyes átvételi lehetőség: 6724 Szeged, Kossuth Lajos Sgt. 109.
Megrendelések feldolgozása hétköznapokon történik: 09-17 óráig
Megrendelések teljesítésének átlagos ideje munkanapban megadva: 1-5 munkanap
Webáruház domain: szolariumszerviz.hu
Szállítási partnerek megnevezése: GLS, FOXPOST
Tárhelyszolgáltató: Sybell Informatika Kft. 1158 Budapest, Késmárk u. 7./b. II. em. 206. hello@sybell.hu, +3617076726, https://sybell.hu

2. Megvásárolható termékek, szolgáltatások köre. 

  • Szolárium stúdiók kivitelezése
  • Szolárium stúdiók üzemeltetéséhez köthető termékek forgalmazása
  • Szolárium stúdiók kivitelezéséhez szükséges szolgáltatások

3. A kínált termékek kategória besorolása:

  • Szolárium krémek
  • Szolárium fertőtlenítők
  • Szolárium papírtörlők
  • Szolárium papírtörlő adagolók
  • Szolárium tisztítószerek
  • Álló szoláriumok
  • Fekvő szoláriumok
  • Otthoni szolárium
  • Szolárium kiegészítők
  • Szolárium vezérlők
  • Szolárium levegő fertőtlenítő
  • Paraván rendszer
  • Szolárium arcbarnító csövek
  • Szolárium gyújtópatron
  • Szolárium cső
  • Szolárium spagetti csövek
  • Kozmetikai gyantapatronok
  • Kozmetikai gyanták
  • Kozmetikai gyanta papírok
  • Szolárium gép csőcsere
  • Szolárium gép szállítás, telepítés, mozgatás
  • Szolárium gép szervizelés
  • Szolárium gép karbantartás
  • Szolárium gép légelvezetés
  • Szolárium stúdió kivitelezés

A termékekre vonatkozóan megjelenített bruttó árak tartalmazzák a törvényben előírt áfát, azonban nem minden esetben tartalmazzák a házhozszállítás díját. Külön csomagolási költség nem kerül felszámításra.

4. Rendelési információk

A honlapon a webáruházban megjelenített termékek on-line, házhoz szállítással rendelhetőek meg. Személyes átvételre előzetes online rendelés után 6724 Szeged, Kossuth Lajos Sgt. 109. van lehetőség. Rendelést kizárólag weboldalunkon keresztül veszünk fel.

A megrendelések feldolgozása

A megrendelések feldolgozása munkanapokon, történik 09 – 17 óráig. A megrendelés feldolgozásaként megjelölt időpontokon kívül is van lehetőség a megrendelés leadására, amennyiben az a munkaidő lejárta után történik, az azt követő munkanapon kerül feldolgozásra. Ügyfélszolgálatunk minden esetben 24 órán belül a megadott e-mail címre visszaigazolja a rendelés felvételét, a vásárolni kívánt tételeket, a szállítás várható költségét és tájékoztató jellegű időpontját. Általános teljesítési határidő, a visszaigazolástól számított 1-5 munkanap. A termékek adatlapján megjelenített képek nem térnek el a valóságostól, azonban néhány esetben illusztrációként szerepelnek. Cégünk nem vállal felelősséget az esetleges technikai ismertetők a beszállító, vagy rajta kívül álló okok miatt történő előzetes bejelentés nélküli változása miatt.

6. Rendelés menete

1. Ha kiválasztottad a megfelelő terméket, akkor kattints a „Kosárba” gombra, ekkor a termék bekerül a virtuális kosaradba.
2. Az űrlapot regisztráció után értelemszerűen töltsd ki (Megrendelő adatai).
3. Szállítási/fizetési mód megismerése.
4. Fogadd el a rendelési feltételeket a jelölőnégyzet bejelölésével, miután megismerted annak tartalmát.
5. Megrendelés (A megrendelés elküldéséhez nem szükséges regisztráció)
6. Az adatok megadását követően a „Megrendelés” gombra kattintva tudod elküldeni megrendelésed, előtte azonban még egyszer ellenőrizheted a megadott adatokat. Szükség esetén ezen az oldalon módosítani tudod a megadott adatokat. A megrendelés elküldését közveten Ügyfélszolgálatunkkal történő kapcsolatfelvétel útján tudod módosítani a megrendelés adatait.
7. A megrendelés elküldését követően a megadott e-mail címre automatikus visszaigazolást kapsz a megrendelés felvételéről.
8. Ha megkaptad a visszaigazoló levelünket a rendelésed felvételéről, az abban leírtak szerint aktiválhatod a rendelésed. Ha sikeresen megérkezik hozzánk a termék ára, értesítünk a rendelésed aktiválásáról. Ezután a termék a feltüntetett tájékoztató jellegű szállítási idő szerint érkezik.
9. A megrendelés elküldését követően Ügyfélszolgálatunkkal történő kapcsolatfelvétel útján tudod módosítani a megrendelés adatait.
10. Ezután nincs más dolgod, mint várni a következő értesítésünket a termék érkezéséről/feladásáról.

Kérjük kiemelten ügyelj az elérhetőségi adatok pontos megadására. Rosszul megadott e-mail cím esetén a visszaigazolást nem tudjuk elküldeni a megrendelés beérkezéséről. Amennyiben a beérkezett üzenetek mappában nem találod a visszaigazolást, ellenőrizd a levélszemét mappát is. Hibásan megadott telefonszám esetén nem tudjuk felvenni a kapcsolatot. Pontatlanul vagy hiányosan megadott kapcsolatfelvételi adatokból adódóan a megrendelés teljesítése ellehetetlenülhet. Amennyiben nem kaptad meg a visszaigazolást, kérjük vedd fel a kapcsolatot velünk a megadott elérhetőségeken. Megrendelés visszaigazoló e-mail feladó név: Szolárium Szerviz Kft. Megrendelés visszaigazoló e-mail küldő cím: szolariumszerviz@gmail.com
Fenntartjuk a jogot a már visszaigazolt megrendelések visszautasítására részben, vagy teljes egészben. Részben történő teljesítés kizárólag a megrendelővel történő egyeztetést követően kerülhet sor! A termék vételárának előre történő kiegyenlítése esetén visszautalásra kerül az összeg küldőjének részére.

7. Fizetési módok

A fizetendő végösszeg a megrendelés összesítője és visszaigazoló levél alapján minden költséget tartalmaz.

Az alábbi fizetési lehetőségek elérhetőek:

Fizetés banki utalással
A rendelés végösszegét banki utalással teljesítheted. Az utaláshoz szükséges adatokat a rendelés visszaigazoló email tartalmazza. A rendelést azonnal feldolgozzuk a fizetés beérkezését követően.

Utánvét
Utánvét esetén a csomag átvételekor a futárnak fizetendő a rendelés végösszege. 

8. Házhoz szállítás, információk

A várható, tájékoztató jellegű szállítási idő minden termék mellett fel van tüntetve. Kiszállítás előtt értesítést kapsz a kiszállítótól a csomag feladásáról, amire külön reagálnod nem kell. A számlát, használati utasítást és egyéb dokumentumokat minden esetben a csomagban mellékeljük. A számlát esetenként elektronikusan állítjuk ki, melyet a rendeléskor megadott email fiókodban találsz, ill. tölthetsz le. a termék mellé csomagolunk.

A Magyarországon belüli szállítást a GLS teljesíti. A csomagok kézbesítése munkanapokon történik 8-17 óra között. A futárszolgálat kétszeri kézbesítést kísérel meg, sikertelen kézbesítés esetén értesítést hagy és az azon feltüntetett elérhetőségen egyeztethetsz újabb kézbesítési időpontot. Amennyiben ebben az időszakban nem tartózkodsz otthon, szállítási címként célszerű a rendeléskor munkahelyi címet megadni. 

Oldalunkon a feltüntetett szállítási idő TÁJÉKOZTATÓ JELLEGŰ

A termék szállításának időpontja raktárhiány esetén annak függvényében alakul, hogy az adott termékre milyen szállítási határidőt tud vállalni a nagykereskedelmi partnerünk.

Előfordulhat szállítási késés rajtunk kívülálló okok miatt. Ilyenkor értesítést küldünk a vásárlónak és vállaljuk a 100% pénz visszafizetési garanciát, esetleg helyettesítő terméket kínálunk fel, amit a vásárló nem köteles elfogadni. Fenntartjuk a jogot a már visszaigazolt megrendelések visszautasítását részben, vagy teljes egészében. Részben történő teljesítésre csak a megrendelővel történő egyeztetést követően kerül sor.

9. Szállítási díjak

Belföldi megrendelések teljesítése GLS futárszolgálat vagy Foxpost csomagautomata által történik.

Szolárium csövek szállítása
Garantáltan törésmentesen, GLS futár utalással (1 nap):

  • 25 db-tól » 3 000 Ft
  • 50 db-tól » 4 000 Ft
  • 75 db-tól » 5 000 Ft

Szolárium gépek kiszállítása:
Raktárunkon lévő szoláriumok kiszállítása max. 7 napon belül

Szolárium krémek, kiegészítők kiszállítása:
GLS futár utalással vagy utánvéttel (1 nap) » 2 390 Ft
GLS csomagautomata utalással (3-5 nap) 50 000 Ft felett ingyenes » 2 390 Ft

Személyes átvétel » Ingyenes
Az átvétel időpontját telefonon vagy e-mail-ben egyeztetjük.
Szolárium Szerviz Kft. 6724 Szeged Kossuth Lajos Sgt. 109.
H-P: 8-14 óra között

10. Felhívás a csomagok átvételével kapcsolatosan

Kérjük a csomagot kézbesítéskor a futár előtt szíveskedj megvizsgálni, és esetlegesen a terméken észlelt sérülés esetén kérd jegyzőkönyv felvételét, és ne vedd át a csomagot. Utólagos, jegyzőkönyv nélküli reklamációt nem áll módunkban elfogadni! A megrendelés elküldésével fizetési kötelezettséged keletkezik.

11. A kellékszavatosságról, a termékszavatosságról és a jótállásról szóló tájékoztató

Kellékszavatosság

  • Milyen esetben élhet Ön a kellékszavatossági jogával?
    Ön a Szolárium Szerviz Kft. hibás teljesítése esetén a vállalkozással szemben kellékszavatossági igényt érvényesíthet a Polgári Törvénykönyv szabályai szerint.
  • Milyen jogok illetik meg Önt kellékszavatossági igénye alapján?
    Ön választása szerint az alábbi kellékszavatossági igényekkel élhet: Kérhet kijavítást vagy kicserélést, kivéve, ha az ezek közül az Ön által választott igény teljesítése lehetetlen vagy a vállalkozás számára más igénye teljesítéséhez képest aránytalan többletköltséggel járna. Ha a kijavítást vagy a kicserélést nem kérte, illetve nem kérhette, úgy igényelheti az ellenszolgáltatás arányos leszállítását vagy a hibát a vállalkozás költségére Ön is kijavíthatja, illetve mással kijavíttathatja vagy végső esetben a szerződéstől is elállhat. Választott kellékszavatossági jogáról egy másikra is áttérhet, az áttérés költségét azonban Ön viseli, kivéve, ha az indokolt volt, vagy arra a vállalkozás adott okot.
  • Milyen határidőben érvényesítheti Ön kellékszavatossági igényét?
    Ön köteles a hibát annak felfedezése után haladéktalanul, de nem később, mint a hiba felfedezésétől számított kettő hónapon belül közölni. Ugyanakkor felhívom a figyelmét, hogy a szerződés teljesítésétől számított két éves elévülési határidőn túl kellékszavatossági jogait már nem érvényesítheti. Használt dolog esetén ez a határidő két évnél rövidebb határidő esetén beillesztendő, de legfeljebb egy év.
  • Kivel szemben érvényesítheti kellékszavatossági igényét?
    Ön a vállalkozással szemben érvényesítheti kellékszavatossági igényét.
  • Milyen egyéb feltétele van kellékszavatossági jogai érvényesítésének?
    A teljesítéstől számított hat hónapon belül a kellékszavatossági igénye érvényesítésének a hiba közlésén túl nincs egyéb feltétele, ha Ön igazolja, hogy a terméket, illetve a szolgáltatást a Szolárium Szerviz Kft. vállalkozás nyújtotta. A teljesítéstől számított hat hónap eltelte után azonban már Ön köteles bizonyítani, hogy az Ön által felismert hiba már a teljesítés időpontjában is megvolt.

Termékszavatosság

  • Milyen esetben élhet Ön a termékszavatossági jogával?
    Ingó dolog (termék) hibája esetén Ön választása szerint az 1. pontban meghatározott jogát vagy termékszavatossági igényt érvényesíthet.
  • Milyen jogok illetik meg Önt termékszavatossági igénye alapján?
    Termékszavatossági igényként Ön kizárólag a hibás termék kijavítását vagy kicserélését kérheti.
  • Milyen esetben minősül a termék hibásnak?
    A termék akkor hibás, ha az nem felel meg a forgalomba hozatalakor hatályos minőségi követelményeknek vagy pedig, ha nem rendelkezik a gyártó által adott leírásban szereplő tulajdonságokkal.
  • Milyen határidőben érvényesítheti Ön termék szavatossági igényét?
    Termékszavatossági igényét Ön a termék gyártó általi forgalomba hozatalától számított két éven belül érvényesítheti. E határidő elteltével e jogosultságát elveszti.
  • Kivel szemben és milyen egyéb feltétellel érvényesítheti termék szavatossági igényét?
    Termékszavatossági igényét kizárólag az ingó dolog gyártójával vagy forgalmazójával szemben gyakorolhatja. A termék hibáját termékszavatossági igény érvényesítése esetén Önnek kell bizonyítania.
  • A gyártó (forgalmazó) milyen esetben mentesül termék szavatossági kötelezettsége alól?
    A gyártó (forgalmazó) kizárólag akkor mentesül termékszavatossági kötelezettsége alól, ha bizonyítani tudja, hogy:
    – a terméket nem üzleti tevékenysége körében gyártotta, illetve hozta forgalomba, vagy
    – a hiba a tudomány és a technika állása szerint a forgalomba hozatal időpontjában nem volt felismerhető vagy
    – a termék hibája jogszabály vagy kötelező hatósági előírás alkalmazásából ered.

A gyártónak (forgalmazónak) a mentesüléshez elegendő egy okot bizonyítania. Felhívom figyelmét, hogy ugyanazon hiba miatt kellékszavatossági és termék szavatossági igényt egyszerre, egymással párhuzamosan nem érvényesíthet. Termékszavatossági igényének eredményes érvényesítése esetén azonban a kicserélt termékre, illetve kijavított részre vonatkozó kellékszavatossági igényét a gyártóval szemben érvényesítheti. (Ha a vállalkozás jogszabály vagy szerződés alapján jótállásra köteles, az alábbi 3. pont beillesztése is szükséges a tájékoztatóba)

Jótállás

Milyen esetben élhet Ön a kellékszavatossági jogával?
Hibás teljesítés esetén szerződés a Ptk. 6:129 szakasza alapján a Szolárium Szerviz Kft. jótállásra köteles.
Önt milyen jogok és milyen határidőn belül illetik meg jótállás alapján?
A Szolárium Szerviz Kft.-t a 151/2003 (IX.22.) Korm. rendelet alapján a rendeletben felsorolt termékekre vonatkozásában kötelező jótállási kötelezettség terheli (kötelező jótállás). Jogos reklamáció esetében Ön kérheti a termék kijavítását, kicserélést, árleszállítást vagy elállhat a vásárlástól. A reklamáció érvényesítésével kapcsolatos költségek az Szolárium Szerviz Kft.-t terhelik. Amennyiben a hiba a vásárlástól számított 3 napon belül jelentkezik a hibás terméket kicseréljük. A Szolárium Szerviz Kft. 3 hónap jótállási kötelezettséget vállal az általa forgalmazott termékekre a jótállási tájékoztatóban foglaltak szerint.

Mikor mentesül a vállalkozás a jótállási kötelezettsége alól?
A vállalkozás jótállási kötelezettsége alól csak abban az esetben mentesül, ha bizonyítja, hogy a hiba oka a teljesítés után keletkezett.

Felhívom a figyelmét, hogy ugyanazon hiba miatt kellékszavatossági és jótállási igényt, illetve termékszavatossági és jótállási igényt egyszerre, egymással párhuzamosan nem érvényesíthet, egyébként viszont Önt a jótállásból fakadó jogok az 1. és a 2. pontban meghatározott jogosultságoktól függetlenül megilletik.

12. Elállási jog gyakorlásáról

Elállási jog

A fogyasztó az elállási jogát a szerződés megkötésének napja és a termék átvétele közötti időszakban is gyakorolhatja. A Vásárló 14 napon belül bármikor jogosult indokolás nélkül elállni a szerződéstől. Az elállási határidő attól a naptól számított 14 nap elteltével jár le, amelyen a Vásárló vagy a Vásárló által megjelölt, a fuvarozótól eltérő harmadik személy a terméket átveszi. Ha a Vásárló elállási jogával élni kíván, elállási szándékát tartalmazó egyértelmű nyilatkozatát köteles eljuttatni elektronikus úton az szolariumszerviz@gmail.com. Ebből a célból felhasználhatja a mellékelt elállási nyilatkozat-mintát is. A Vásárló határidőben gyakorolja elállási jogát, ha a fent megjelölt határidő lejárta előtt elküldi elállási nyilatkozatát.

Az elállás joghatásai

Ha a Vásárló eláll a szerződéstől, haladéktalanul, de legkésőbb az elállási nyilatkozat kézhezvételétől számított 14 napon belül visszatérítjük a visszaküldött termék(ek) árát, ideértve az alap szállítási költséget is. Elállás esetén a vállalkozás nem köteles visszatéríteni a fogyasztónak az emelt díjú fuvarozásból eredő többletköltségeket, csak az alap fuvarozási díjat.

A visszatérítés során az eredeti ügylet során alkalmazott fizetési móddal egyező fizetési módot alkalmazunk, kivéve, ha a Vásárló más fizetési mód igénybevételéhez kifejezetten a hozzájárulását adja; e visszatérítési mód alkalmazásából kifolyólag a Vásárlót semmilyen többletköltség nem terheli.

A visszatérítést mindaddig visszatarthatjuk, amíg vissza nem kaptuk a terméket, vagy nem igazoltad, hogy azt visszaküldted: a kettő közül a korábbi időpontot kell figyelembe venni. Köteles vagy számunkra a terméket indokolatlan késedelem nélkül, de legkésőbb az elállási jog gyakorlásának napjától számított 14 napon belül visszajuttatni az árut. A termék visszaküldésének közvetlen költségét a Vásárló viseli. A Vásárló kizárólag akkor vonható felelősségre a termékben bekövetkezett értékcsökkenésért, ha az a termék jellegének, tulajdonságainak és működésének megállapításához szükséges használatot meghaladó használat miatt következett be. Forrás: 45/2014. (II. 26.) Korm. rendelet

Pénzvisszafizetési és cseregarancia

A Vásárló a termék átvételétől számított 14 napon belül indoklás nélkül élhet elállási jogával vagy kérheti a termék kicserélését. Ha cserét szeretnél, a cserébe kalkuláld bele az újabb szállítási időt és szállítási költséget. Amennyiben élni szeretnél elállási jogoddal, első lépésként jelezd az szolariumszerviz@gmail.com emailen.

Az elállási joggal élő Vásárlónak kötelessége saját költségén visszajuttatni a terméket az eladónak. A Vásárló nem kötelezheti az eladót a visszaszállítási díj kifizetésére, ez minden esetben a Vásárlót terheli, kivéve, ha a termék bizonyíthatóan gyári hibás. Utánvétes csomagot nem áll módunkban átvenni!

A visszaküldött, hiánytalan, kifogástalan állapotú termék árát és a szállítás árát a visszaszolgáltatástól mihamarabb, de legkésőbb 14 napon belül visszaküldjük a Vásárló által megadott bankszámlára. Nem illeti meg az elállás joga a Vásárlót a már használt és kibontott kozmetikumok, ápolószerek, már személyhez igazított termékek esetében.

A visszaküldés költségeit a Vásárló viseli, esetleg kártérítésre kötelezett vagy egyáltalán nem érvényesítheti az elállási jogát. Kiemelten ügyelj a termék rendeltetésszerű használatára, ugyanis a nem rendeltetésszerű használatából eredő károk megtérítése a tisztítási költségen felül a Vásárlót terheli!

A visszaküldött csomagok kibontását és a termék vizsgálatát az esetleges félreértések elkerülése végett kizárólag saját részünkre fényképekkel és videóval rögzítjük. Az ügylet lebonyolítása után ezeket az adatokat nem őrizzük, megsemmisítésre kerülnek.

13. Egyéb rendelkezések, információk

A jelen általános szerződési feltételekben nem szabályozott kérdésekben a polgári törvénykönyv, 45/2014. (II. 26.) Korm. rendelet, és az elektronikus kereskedelmi szolgáltatások, valamint az információs társadalommal összefüggő szolgáltatások egyes kérdéseiről szóló 2001. évi CVIII. tv. rendelkezései az irányadók.

A felelősség kizárása

Oldalunkon keresztül történő vásárlás feltételezi a Vásárló részéről az internet lehetőségeinek és korlátainak ismeretét és elfogadását. A böngészéssel és az internetes vásárlással kapcsolatos esetleges kockázatokat a Vásárlónak saját magának kell felmérnie, valamint tudomásul venni. A Vásárlónak gondoskodnia kell a saját számítógépe biztonságos használatáról és az azon tárolt adatok védelméről. Cégünk nem felel az irányításunkon kívül eső események miatti károkért, ideértve, de nem kizárólagosan az oldal üzemzavara, információ továbbítási késedelem, az adatok bárki által történő megváltoztatása, internetes hálózat -, vírus -, rendszer -, szoftver hiba, egyéb technikai jellegű hibából eredő károk.

Panaszkezelés

Probléma esetén fordulj hozzánk. Panaszügyintézés helye: Szolárium Szerviz Kft. 6724 Szeged, Kossuth Lajos Sgt. 109. Panaszügyintézés módja: írásban. Mivel nem minden panasz azonnal megválaszolható vagy orvosolható, ezért írásban várjuk panaszod közlését. Az írásbeli panaszokat legkésőbb 30 napon belül megválaszoljuk. Panasz közlésére szolgáló kapcsolatfelvételi adatok: Elektronikus levelezési cím: szolariumszerviz@gmail.com

Felügyeleti szervek

Európai online vitarendezési platform: http://ec.europa.eu/odr

Európai Fogyasztói Központ

Az Európai Fogyasztói Központok Hálózatának magyarországi szervezete egy európai uniós hálózat tagjaként a határon átnyúló fogyasztóvédelemben, a határon átnyúló fogyasztói panaszok megoldásában és a fogyasztók tájékoztatásában tölt be fontos szerepet. http://magyarefk.hu
Hatósági panaszügyintézés: A fogyasztók 2017. január 1-től panaszaikkal elsősorban a területileg illetékes járási hivatalokhoz fordulhatnak. Elérhetőségek itt: http://jarasinfo.gov.hu

A békéltető testületek elérhetőségei:

Amennyiben Ügyfél fogyasztói jogainak megsértését észleli, jogosult panasszal fordulni a lakóhelye szerint illetékes fogyasztóvédelmi hatósághoz. A panasz elbírálását követően a hatóság dönt a fogyasztóvédelmi eljárás lefolytatásáról. A hatáskörrel és illetékességgel rendelkező hatóságok listája és elérhetőségei a http://jarasinfo.gov.hu holnapon érhetők el.

A területeileg illetékes testületek:

Szegedi Járási Hivatal Foglalkoztatási és Fogyasztóvédelmi Főosztálya
Főosztályvezető: Törjékné Pásztor Ildikó
Telefon: +3662680962, +36302791434
E-mail: torjekne.ildiko@csongrad.gov.hu
http://www.csmkh.hu/hu/szegedi-jarasi-hivatal

Bács-Kiskun Megyei Békéltető Testület 6000 Kecskemét, Árpád krt. 4. Levelezés: 6001 Kecskemét Pf. 228. Telefon: +3676501525, +3676501532, +36707028403 Fax: +3676501538 E-mail: bekeltetes@bacsbekeltetes.hu http://www.bacsbekeltetes.hu

Békés megyei Kereskedelmi és Iparkamara mellett szervezett Békéltető testület 5600 Békéscsaba, Penza ltp. 5. Telefon: +3666324976 Fax: +3666324976 E-mail: bekeltetes@bmkik.hu http://www.bmkik.hu

Borsod-Abaúj-Zemplén Megyei Gazdasági Kamarák mellett működő Békéltető Testület 3525 Miskolc, Szentpáli u. 1. Telefon: +3646501091, +3646501870 Fax: +3646501099 E-mail: bekeltetes@bokik.hu http://www.bekeltetes.borsodmegye.hu

Budapesti Kereskedelmi és Iparkamara mellett működő Budapesti Békéltető Testület 1016 Budapest, Krisztina krt. 99. Telefon: +3614882131 Fax: +3614882186 E-mail: bekelteto.testulet@bkik.hu

Csongrád megyei Kereskedelmi és Iparkamara mellett szervezett Békéltető Testület 6721 Szeged, Párizsi krt. 8-12. Telefon: +3662554250/118 Fax: +3662426149 E-mail: bekelteto.testulet@csmkik.hu http://www.bekeltetes-csongrad.hu

Fejér Megyei Békéltető Testület 8000 Székesfehérvár, Hosszúsétatér 4-6. Dr. Jakab Mariann ügyfélkapcsolati koordinátor, békéltető testületi ügyintéző Telefon: +3622510310 Fax: +3622510312 E-mail: bekeltetes@fmkik.hu http://www.bekeltetesfejer.hu

Győr-Moson-Sopron megyei Kereskedelmi és Iparkamara mellett működő Békéltető Testület 9021 Győr, Szent István út 10/a. Telefon: +3696520217 Fax: +3696520218 email: bekeltetotestulet@gymskik.hu

Hajdú-Bihar megyei Békéltető Testület Székhely: 4025 Debrecen, Petőfi tér 10. Ügyintézés helyszíne: 4025 Debrecen Vörösmarty u. 13-15. Telefon: +3652500710, +3652500745 Fax: +3652500720 E-mail: bekelteto@hbkik.hu

Heves Megyei Gazdasági Kamarák mellett működő Békéltető Testület 3300 Eger, Hadnagy utca 6. földszint Telefon: +3636416660/105 mellék E-mail: bekeltetes@hkik.hu Levélezés: 3300 Eger, Postafiók 440.

Jász-Nagykun-Szolnok Megyei Kereskedelmi és Iparkamara mellet működő Békéltető Testület 5000 Szolnok, Verseghy park. 8. III. emelet 305.-306. szoba. E-mail: bekeltetotestulet@jnszmkik.hu Telefon: +36203732570

Komárom-Esztergom megyei Kereskedelmi és Iparkamara mellett működő Békéltető Testület 2800 Tatabánya, Fő tér 36. Telefon: +3634513010 Fax: +3634316259 Email: bekeltetes@kemkik.hu http://www.kemkik.hu

Nógrád Megyei Békéltető Testület 3100 Salgótarján, Alkotmány u. 9/A Telefon: +3632520860 Fax: +3632520862 E-mail: nkik@nkik.hu http://www.nkik.hu

Pécs-Baranyai Kereskedelmi és Iparkamara mellett működő Baranya Megyei Békéltető testület 7625 Pécs, Majorossy I. u. 36. Telefon: +3672507154, +36202833422 Fax: +3672507152 E-mail: kerelem@baranyabekeltetes.hu, info@baranyabekeltetes.hu http://www.baranyabekeltetes.hu

Pest Megyei Békéltető Testület 1119 Budapest, Etele út 59-61. II. emelet 240. Levelezési 1364 Budapest, Pf.: 81. E-mail: pmbekelteto@pmkik.hu Telefon: +3612690703 Fax: +3612690703 http://www.pestmegyeibekelteto.hu

Somogy Megyei Békéltető Testület 7400 Kaposvár, Anna u. 6. Telefon: +3682501000 Fax: +3682501046

Szabolcs-Szatmár-Bereg megyei Kereskedelmi és Iparkamara mellett szervezett Békéltető Testület 4400 Nyíregyháza, Széchenyi u. 2. Telefon: +3642311544 Fax: +3642311750 E-mail: bekelteto@szabkam.hu

Tolna Megyei Békéltető Testület Elnök: Dr. Gáll Ferenc 7100 Szekszárd, Arany J. u. 23-25. Telefon: +3674411661, +36306370047 Fax: +3674411456 E-mail: kamara@tmkik.hu

Vas megyei Kereskedelmi és Iparkamara mellett működő Békéltető Testület 9700 Szombathely, Rákóczi Ferenc u. 23. Telefon: +3694312356, +3694506645 Pergel Bea Békéltető Testületi munkatárs E-mail: pergel.bea@vmkik.hu

Veszprém Megyei Békéltető Testület 8200 Veszprém, Radnóti tér 1. Pf.: 220 Telefon: +3688814111 Fax: +3688412150 E-mail: info@bekeltetesveszprem.hu http://www.bekeltetesveszprem.hu

Zala Megyei Kereskedelmi és Iparkamara mellett működő Békéltető Testület 8900 Zalaegerszeg, Petőfi u. 24. Telefon: +3692550513 Fax: +3692550525 E-mail: zmbekelteto@zmkik.hu http://www.bekelteteszala.hu

14. Elállási nyilatkozat minta

(A szerződéstől való elállási szándék esetén másold/küldd az szolariumszerviz@gmail.com email címre)

Alulírott kijelentem, hogy gyakorlom elállási jogomat az alábbi termék/ek adásvételére irányuló szerződés tekintetében:
Termék név:
Átvétel időpontja:
A vásárló neve:
A vásárló címe:
A vásárló bankszámlaszáma:
A vásárló aláírása (kizárólag papíron tett nyilatkozat esetén szükséges): ______________________________

Dátum

Kosár
Scroll to Top